top of page

5 tärkeintä seurattavaa Instagram-mittaria

Jos haluat hyödyntää Instagramia yrityksesi markkinoinnissa kannattavasti, on sinun hyvä tutustua muutamiin seurattaviin mittareihin.



Mittareiden seuranta on tärkeää, jotta tiedät, miten tilisi toimii.


Mitä Instagram-mittarit ovat, ja mitä niistä sinun on seurattava?


  1. Kattavuus

  2. Myynti

  3. Savet eli tallennukset

  4. Sitoutumisprosentti

  5. Instagram Stories -katselukerrat



1. Kattavuus:


Jotta voit tarkkailla julkaisujesi suorituskykyä Instagramissa, kattavuus on tärkein mittari, joka sinun on otettava huomioon.


Kattavuustietojen seuranta on välttämätöntä, jotta tiedät, kuinka monta tiliä on nähnyt julkaisusi ja onko sosiaalisen median markkinointisi tukemassa brändisi tunnettavuutta haluamallasi tavalla.