top of page
Blogi
Etsi


Asiakkaan ostopolku
Tervetuloa lukemaan lyhyesti ja kiteytetysti asiakkaan ostopolusta ja sen merkityksestä yrityksen (digitaalisessakin) markkinoinnissa....

Noora | Impuls
28.6.20232 min käytetty lukemiseen


10 yleistä Instagram virhettä
Instagramin käytössä tehdyt virheet voivat vahingoittaa yrityksesi kasvua, brändiäsi ja tätä kautta myös tulojasi. Äärimmäisissä...

Noora | Impuls
9.6.20234 min käytetty lukemiseen


Mikä on ostajapersoona ja mitä yrityksesi tekee tällä tiedolla?
Asiakkaiden tunteminen ja tunnistaminen on tärkeää yrityksen toiminnassa. Miksi pelkästään kohderyhmän tunteminen ei riitä?...

Noora | Impuls
23.5.20231 min käytetty lukemiseen


Mitä kotisivu -ja verkkokauppapohjaa suosittelen ja miksi?
Minulta kysytään usein, mitä kotisivu- ja verkkokauppapohjaa suosittelisin asiakkailleni käytettäväksi. Tällä hetkellä on kallistunut...

Noora | Impuls
9.5.20232 min käytetty lukemiseen


Sosiaalisen median auditointi -miksi ja miten?
Mitä tarkoittaa Sosiaalisen median auditointi ja miksi se se kannattaa aika ajoin toteuttaa omille sometileille. Sosiaalisen median...

Noora | Impuls
4.5.20231 min käytetty lukemiseen


5 tärkeintä seurattavaa Instagram-mittaria
Jos haluat hyödyntää Instagramia yrityksesi markkinoinnissa kannattavasti, on sinun hyvä tutustua muutamiin seurattaviin mittareihin....

Noora | Impuls
24.4.20233 min käytetty lukemiseen
bottom of page
_edited.jpg)




